Ulaz slobodan, izlaz se naplaćuje.


Koncertna promocija albuma “Ora et Labora” Marka Perkovića Thompsona, u Splitu (na Poljudu)  30.06. 2013 g.

Prema riječima organizatora koncerta Tomislava Mrduljaša, na stadionu se okupilo više od 50 tisuća posjetitelja.

Umjesto s Čavoglavama, ovaj koncert Thompson je započeo pjesmom “Sokolov krik” (u kojoj se nalazi i ulomak iz govora Franje Tuđmana o crvenim i žutim vragovima), a nastavljen je pjesmom “Dobro došli”.

- Hvaljen Isus i Marija! Kako vas je lipo vidit. Nisam imao ovakvu atmosferu ni 2002. godine u Splitu - pozdravio je mnogobrojnu publiku Marko Perković Thompson dočekan uz velike ovacije.
- Svjetonazor i vrijednosti, to je ono što nas okuplja, a ne Marko Perković Thompson. Obitelj, domovina, vjera, Bog, čovjek, prijatelji - to su vrijednosti koje nas okupljaju i koje njegujemo - poručio je pjevač.“

I sve to lijepo navodi „Braniteljski portal“, uz priložen video zapis i galerija slika…
,
Mene se osobno dojmila pjesma „Sine moj“, koju Marko Perković – Thompson pjeva u majici građanske inicijative „U ime obitelju“. Bio sam na koncertu, ali želim to ponovo pogledati.

A, onda na moje osobno iznenađenje pjesma je izostavljena. Crv sumnje  mi ne da mira i idem pogledati galeriju slika (ima lijepih slika), ali ni jedne gdje Marko pjeva u majici inicijative „U ime obitelji“. 
Pročitam tekst objavljen na ovom portalu i nigdje pozdrava koji je Marko uputio Željki Markić: ''Uz vas sam, pozdravljam te Željka Markić, uz tebe i sve hrvatske obitelji bit ćemo kada bude referendum '' U to ime otpjevao je "Sine moj", izuzetno pozdravljen od raspoložene publike.

“Tko spava, nije budan.”
Pa, ne mogu vjerovati, jer te slike i pozdrav su objavile čak i skoro sve „poznate režimske“ novine. 
Pogledam još jednom kako se zove portal i da to nije neki lažnjak,  gdje pišu Dežulovići, Tomići… Možda je tu negdje Aca Stanković, Željko Jovanović itd. Nema ih. 

“Bolje ispasti budala nego iz vlaka.”
Ako je ovo „Braniteljski portal“ (a ne neki slučajni „Braniteljski portal“) ja kao branitelj želim vidjeti i pročitati ono što se događalo na ovom koncertu. A, slučajno ili ne, ne volim cenzuru. I, nije mi jasno zašto bi postojala na ovom portalu. Možda sam, (slučajno ili ne) ja jedan naivni branitelj.

Možda simbolično, možda i ne, no, posljednja pjesmu prije ulaska u EU bila je "Lijepa li si" koja je završila minutu prije ponoći. Nakon kratke pauze Thompson je nastavio te pozdrav uputio i Željki Markić: ''Uz vas sam, pozdravljam te Željka Markić, uz tebe i sve hrvatske obitelji bit ćemo kada bude referendum '' U to ime otpjevao je "Sine moj", izuzetno pozdravljen od raspoložene publike.

"Ovaj zid je glatak poput glatkog zida.”
Možda slučajno, a možda i ne, pjesma "Sine moj" je izostavljena, zajedno sa ovim pozdravom Željki Markić, i pozivom na potporu referendumu.
Thompson je pjesmu "Sine moj" otpjevao u majici građanske incijative "U ime obitelji". Možda je sve ovo slučajno izostavljeno, jer vlast ima ogromnu „kost u grlu“ na sam spomen incijative "U ime obitelji", 750 000 skupljene podrške da je brak zajednica isključivo muškaraca i žene, i raspisivanja referenduma da to uđe u ustav RH.  Zbilja neočekivano od portala koji se zove "Braniteljski portal".

Da li se možda braniteljske udruge još financiraju iz proračuna? Jesuuu, ali samo one sa dooooobrimmm projektima!!!A, sad smo i u EU.  Ma što mi mislili o tome...  

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Nisam mrtav samo sam zemlju zagrlio

Goran Zlopaša: Branitelji će obranit škver

"Sluge tuđih gospodara"